سبزترین عشق دنیا

آرزو سلامتی برای تمام دوستان دارم و هدف از ایجاد این ویبلاک , شریک ساختن حرف های که خوشی و غمهای زندگی ام را دربر دارد میباشد

سبزترین عشق دنیا

آرزو سلامتی برای تمام دوستان دارم و هدف از ایجاد این ویبلاک , شریک ساختن حرف های که خوشی و غمهای زندگی ام را دربر دارد میباشد

ناله کردم کسی یافت نشد گوش دهد ...

هیچ نمیدانم چه بر چه است و از چه باید آغاز و انجامش 


کجا خواهد بود ...     


سیر روزگارم و حالت درونم را هیچ کس درک نمیکند جز خودم ... 



شکر گذارم خدایا که خودم هستم ... اینجا که هستم خودم 


ولی نالان از کسی نیستم چون اگر باشم هم  ...  


پی نالان من ای بیچاره "نادان" به گفته بعضی بود و نبود ها ... 


کسی توجه نخواهد گذاشت ... 


خوب است که از خوب بودن خوبی بیاموزم ... 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد